בית / מדיניות משלוחים

משלוחים בישראל

בדואר רשום:

זמני משלוח

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, הצמיד/ים ישלח/ו אליך בתוך 7 ימי עסקים בדואר רשום, ממועד ביצוע ההזמנה באתר.

בדואר מהיר:

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, הצמיד/ים ישלח/ו אליך בתוך 4  ימי עסקים בדואר אקספרס, ממועד ביצוע ההזמנה באתר.

 *החברה אינה אחראית לעיכובים באספקה אשר תלויים בחברת דואר ישראל.

 * במקרים של עיכובים באספקה, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ברקיד באמצעות דף הפייסבוק שלנו "ברקיד" או באמצעות פנייה בדוא"ל: barkid@carefid.com

החזרות

ביטול הזמנה באתר:

ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באתר בתוך 24 שעות מרגע ההזמנה או בשעות הפעילות של שירות הלקוחות - ימים ראשון, שלישי וחמישי בין השעות 09:00-17:00 באמצעותפנייה בדף הפייסבוק שלנו "ברקיד" או באמצעות פנייה בדוא"ל: barkid@carefid.com

החזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר:

ניתן לקבל זיכוי כספי או להחליף כל פריט שרכשת באתר בתוך 14 יום מהיום שהגיעו לידיכם. יש להתקשר לשירות הלקוחות של ברקיד ולהצטייד עם הפריט והחשבונית המקורית.

תוכלו לקבל זיכוי, מוצר חלופי או החזר כספי למעט דמי המשלוח - לבחירתכם. 

*הזיכוי/ החלפה מותנה בשליחת המוצר לבית העסק.
במידה והתחרטתם על הקנייה על אף שהפריטים שקניתם הגיעו באופן תקין, הנכם זכאים לזיכוי מלא על הקנייה בתוך 14 יום מרגע קבלתם, למעט דמי המשלוח.

תנאי החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר:

לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנפתח, או שאינו באריזתו המקורית, או שנעשה בו שימוש.

קבלת זיכוי על החזרת פריט:

ניתן לקבל זיכוי של ברקיד או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה, הזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע בתוך 14 ימי עסקים מרגע החזרתו. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

ביטול עסקה על ידי ברקיד:

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלכם ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.
בכל אחד מהמקרים הנ"ל,  ייצור עמכם קשר נציג שירות הלקוחות.